
Σε ρυθμούς HORECA ξεκίνησε ήδη να κινείται η οργανωτική ομάδα της μεγαλύτερης έκθεσης στην Ελλάδα, προκειμένου 10-13 Φεβρουαρίου του 2023 το πιο σημαντικό εμπορικό φόρουμ για τα Ξενοδοχεία και την Μαζική Εστίαση, να επανέλθει μεγαλύτερο, πληρέστερο και πιο επιδραστικό από ποτέ.
Από την πρώτη κιόλας διοργάνωσή της, η HORECA συγκέντρωσε όλες τις επιχειρηµατικές δυνάµεις του κλάδου της Φιλοξενίας, άλλαξε τα δεδοµένα για τα Ξενοδοχεία και τη Μαζική Εστίαση και άνοιξε νέους δρόµους για τον εκσυγχρονισµό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Όλα αυτά τα χρόνια η HORECA αποτελεί το µεγαλύτερο εµπορικό φόρουµ και το σηµαντικότερο κέντρο επενδυτικών επιλογών για την Τουριστική βιοµηχανία της χώρας µας.
Με τη συµµετοχή 500 εκθετών αλλά και µε ένα άρτια µελετηµένο πρόγραµµα εκδηλώσεων, η επόµενη HORECA, που θα πραγµατοποιηθεί 10-13 Φεβρουαρίου 2023, θα αποτελέσει και πάλι το πολυπληθέστερο εκθεσιακό event στην Ελλάδα, επισφραγίζοντας τον καταλυτικό της ρόλο στο σύγχρονο επιχειρείν της ελληνικής Φιλοξενίας και Εστίασης.


Ανεβάζοντας τα στάνταρ ακόμα πιο ψηλά
Ο στόχος είναι ένας: η μεγαλύτερη έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των μονάδων Μαζικής Εστίασης να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τα ποιοτικά στάνταρ της ώστε το τετραήμερο ολοζώντανο αυτό εμπορικό φόρουμ να απαντήσει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για ακόμα μία χρονιά στις ανάγκες εκθετών της αλλά και των επισκεπτών της.
Η HORECA 2023 θα αποτελέσει για πολλοστή φορά το απόλυτο σημείο συνάντησης των επαγγελματιών της φιλοξενίας στην χώρα μας.
Για 17η χρονιά η έκθεση ετοιμάζεται ώστε να φέρει σε επαφή τους επαγγελματίες του Τουρισμού με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (foodservice, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ) αλλά και με τις κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και με τις σημαντικότερες εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας για τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης.


Παρουσιάζοντας καινοτομίες, λύσεις και ιδέες για τον σύγχρονο επαγγελματία
Στα περίπτερα των 500 εκθετών τα οποία θα καλύψουν 50.000 τ.μ. συνολικής εκθεσιακής επιφάνειας θα παρουσιαστούν όλες οι σύγχρονες τάσεις και τα καινοτόμα προϊόντα προκειμένου η έκθεση να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις απαιτήσεις των σύγχρονων τουριστικών καταλυμάτων και των επισιτιστικών επιχειρήσεων.
Παράλληλα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των επισκεπτών της για γνώση και εξειδίκευση θα φιλοξενήσει και φέτος μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις (6th International Hospitality Forum, Beer & Spirits Show, Coffee Events) που αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον χιλιάδων επαγγελματιών που δεν «επαναπαύονται» και θέλουν συνεχώς να εξελίσσονται.
Τέλος, εντυπωσιακή θα είναι και πάλι η διαφημιστική προβολή της έκθεσης καθώς το marketing budget που έχει προϋπολογιστεί στα 450.000 ευρώ και θα κατανεμηθεί σε όλα τα μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, κλαδικά περιοδικά, κυριακάτικο τύπο υψηλής κυκλοφορίας) με σκοπό να προβάλλει την δυναμική της έκθεσης μεγιστοποιώντας παράλληλα, την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.
0 Σχόλια